reklama

Pomoc staršiemu by nemalo byť len slušnosťou,ale povinnosťou.

Daľšia úsmevná príhoda,alebo ako málo stačí k vykonaniu dobrého skutku,k pomoci inému,len tak,pre dobrý pocit.Ku šťastiu iného totiž netreba veľa a za drobnú,jednoduchú pomoc inej osoby nedáte nič,len si tým môžte prilepšiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Prichádzam k ortopedickej ambulancii.Klasika,vonku prší,na dlažbe sa šmýka.Zapisujem sa do poradovníka.Sledujem tu väčšinou ľudí v pokročilom veku,jednu mamičku,otca s dcérkou a slečnu v mojom veku.Dostávam pokyn,že na vyšetrenie si ešte hodnú chvíľu počkám.Vychádzam von.Po chodníku sa tu derie starší pán,s viditeľnou poruchou pohybového ústrojjenstva-nevládal chodiť.Pýta sa ma,že kde je ortopedická ambulancia(veľký nápis pol metra od nás)a vraví,že je prednostne objednaný a že ide napešo od stanice a ďaľšie veci.Všetko mu ukazujem a odchádzam.Z diaľky sledujem,ako sa pán teperí po chodníku dolu k ambulancii.Prišlo mi ho ľúto.Napadlo ma ísť za ním.Takmer som cestou aj ja spadol.Pýtam sa ho,že či mu mám pomôcť.Zdvorilo odpovedá,že nie a že už je skoro tam.Ale zachvíľku takmer padá.Chytil som ho za rameno,odprevadil celou cestou až k ambulancii a otvoril mu dvere.Úsmev a poďakovanie starého pána hovorili za všetko.Usmieval sa aj v čakárni,po vyšetrení poďakoval a odchádzal.Napadlo ma,že mu ešte pomôžem aj cestou von,ale tam už naňho čakal nejaký pán,zrejme syn a ten si už poradil.
Všedný,bežný skutok,obyčajná pomoc niekomu...je to až tak veľa?Buďte pozorný,všímajte si svet okolo seba,skúste pomôcť.ak sa dá.Vraj dobro robíš a dobro sa ti vráti,alebo aspoň pre dobrý pocit,či trošku si tam ,,hore" o dačo prilepšiť. 

Daniel Fečo

Daniel Fečo

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Básnik,romantik,tak trochu blázon a večný snílek...:-)Každý hovorí, že láska bolí. To nie je pravda. Samota bolí. Odmietnutie bolí, strata niekoho bolí... Každý si pletie tieto veci s láskou, ale v skutočnosti je láska jediná vec na svete , ktorá odoženie všetku bolesť a robí niekoho naozaj šťastným. Zoznam autorových rubrík:  ProzaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu