reklama

Príbeh o zlomenom srdci

Vibruje mi telefon.Vytiahnem ho z vrecka,s tušením,že čo to bude.A áno,správa od nej.Pocit prekvapenia,možno trošku strachu a neistoty a tiež zvedavosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

,,Ahoj,som pri lavičkách,čakám ťa".A bolo to tu.Musel som sa rozhodnúť. To teda áno.Rozhodoval som sa cestou od triedy k nej.Stála tam,úžasná,ako vždy,krásna osoba,krásna vo svojej podstate,v podstate bolo všetko krásne.Až na to,čo malo prísť. ,,Ahoj,pod so mnou".To boli jej prvé slová,čo som od nej počul asi po týždni ignorácie.Stále a hľadela na mňa s očakávaním,bola celý môj život,ja som bol ten jej,len s tým rozdielom,že ja som bol ochotný do toho dať všetko,ale ona sa stále bála.Chápete to?Ako sa človek môže báť toho,že môže dostať ešte viac lásky,ako doteraz?V tom momente som sa trošku začervenal,mal som sucho v hrdle a taký mepríjemný tlak,presne taký pocit,ako ked musíte urobiť niečo nepríjemné a po dlhom premýšľaní som povedal ,,Nie,neidem,budeš musieť ísť sama".Tie slová neskutočne boleli,tie slová pálili a ranili,tie slová boli proti všetkému,čo som chcel,boli aj proti jej všetkým predstavám,Ale vedel som,že ísť s ňou by už nemalo zmysel.Možno nie nadlho,nie nateraz,možno o rok,tri,päť rokov,to bude iné,ale teraz nie.Teraz to bolo lepšie takto pre oboch.Otočila sa a so slzami v očiach odišla.Oprel som sa o stenu a vložil hlavu do dlaní.Ako môže byť zmysel môjho života vlastne ešte nezmysel?Vyšiel som von a kráčal preč,opäť zlomený,so zlomeným srdcom,opustený a zničený...

Daniel Fečo

Daniel Fečo

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Básnik,romantik,tak trochu blázon a večný snílek...:-)Každý hovorí, že láska bolí. To nie je pravda. Samota bolí. Odmietnutie bolí, strata niekoho bolí... Každý si pletie tieto veci s láskou, ale v skutočnosti je láska jediná vec na svete , ktorá odoženie všetku bolesť a robí niekoho naozaj šťastným. Zoznam autorových rubrík:  ProzaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu